Werkwijze

Allereerst moet u natuurlijk uw probleem bij ons melden. Dit kan telefonisch, via een e-mail of via de contact pagina. De manier waarop u contact opneemt is natuurlijk afhankelijk van de ernst van de situatie. Vervolgens kijken wij of het noodzakelijk is om langs te komen, of dat het probleem op afstand op te lossen is.

Hulp op afstand gebeurt met behulp van software, waarmee u ons tijdelijk toegang verleent tot uw computer. Dit gebeurt door middel van een wachtwoord die u verkrijgt via de software en aan ons moet doorgeven. Bovendien werkt dit wachtwoord eenmalig, elke volgende poging zal een nieuw wachtwoord vereisen. Als blijkt dat het probleem alleen op locatie op te lossen is, zullen wij zo spoedig mogelijk langskomen. Als het probleem op locatie niet op te lossen is, en het betreft een “lokaal” probleem, dan kunnen wij de computer meenemen naar de werkplaats om hem uitgebreid te testen. Indien u besluit om de computer na onderzoek en het uitbrengen van een offerte , niet door ons te laten repareren, dan betaalt u alleen de onderzoekskosten.

Uiteraard werken wij op basis van No Cure, No Pay. Kijk voor de voorwaarden op de tarieven pagina.

IT Solutions Huizen sign up form


Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat cupidatat non

IT Solutions Huizen login form